ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟
سرخط خبرها

تاکید وزیر کشور بر تامین زیرساخت‌های فنی متناسب با طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس

  • کد خبر: ۱۷۱۱۵۴
  • ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
تاکید وزیر کشور بر تامین زیرساخت‌های فنی متناسب با طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس
وزیر کشور در ششمین نشست ستاد انتخابات بر تامین زیرساخت‌های فنی متناسب با طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور در ششمین نشست ستاد انتخابات با تاکید بر تمهید مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲، تامین زیرساخت‌های فنی متناسب با طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون سامانه پیش ثبت‌نام را امری ضروری دانست.

وی با اشاره به بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌ها به منظور تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، بر آمادگی ستاد انتخابات و کمیته‌های تخصصی برای اتخاذ تمهیدات مناسب در صورت تبدیل طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به قانون تاکید کرد.

محمدرضا غلامرضا رئیس ستاد انتخابات کشور نیز به همراه مسئولان کمیته‌های تخصصی، گزارشی از روند پیشرفت برنامه‌ها ارائه کرد.

در این نشست، محسن اسلامی دبیر ستاد انتخابات کشور هم با ارائه گزارشی از برگزاری دو همایش آموزش منطقه‌ای فرمانداران به صورت هفتگانه و با میزبانی دو استان مازندران و کهگیلویه و بویراحمد، از تداوم این همایش‌ها طی هفته‌های آتی خبر داد.

وی همچنین مواردی را از آخرین تغییرات اعمال شده در طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح کرد.

عبدالله مرادی رئیس کمیته سیاسی، امیر شجاعان رئیس کمیته فن‌آوری و میکائیل راسخی رئیس کمیته پشتیبانی هم در این نشست، با برشمردن اقدامات کمیته‌های تحت مسئولیت خود، برنامه‌های آتی این کمیته‌ها را تشریح کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->